dimarts

Molt bo...



Llegeixi aquí­ els comentaris

8 Comentaris:

Blogger proudemax, ha esmentat...

Volem en Ramon l'Equilibrista passant-li aquests artilugis en el proper concert.

He dit.

D'altra banda, ja ho sap que ha estat el link d'unió casual entre n'Abelunimbus i servidora?

Llegeixi's el meu post sobre la notícia de les faldilles (el 26 de març).

au!(tarquia)

01 d’abril, 2008 00:17  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Ei! Sí, ja ho vaig veure, de fet també em va escriure a mi, el que em passa és que me'n vaig oblidar. Ara el saludaré. És un dels homes del temps de Rac1, i ve sovint a la botiga!!XD.

au(tèntic)!

02 d’abril, 2008 17:21  
Blogger Abelunimbus, ha esmentat...

Ei! Val a dir que no és un blog meteorològic, tot i que també, esclar, la méteo hi és present.
Apali!

02 d’abril, 2008 18:31  
Blogger proudemax, ha esmentat...

Ja ho sé qui és, que ens vam conèixer a Tiana! És colega d'un amic! Per això vaig flipar quan em va escriure per casualitat precisament a mi i a sobre a través seu.

02 d’abril, 2008 21:19  
Blogger Com sabeu vosaltres, ha esmentat...

Boníssim!!!

Es veuria capaç de tocar Himne o Mitocondris amb aquests trastos? Es quedaria amb tothom, verdet inclòs.

A reveure!

03 d’abril, 2008 12:02  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

AAA, jo em pensava que era un enllaç només bloguístic!!!

03 d’abril, 2008 14:22  
Blogger moi de tiana, ha esmentat...

ei què dieu, sóc el germà del meteoròleg de rac-1 que té un blog que no és només de meteorologia i que no és només un enllaç bloguístic, sino que la coneix personalment...
què tal?
d'això...
boníssims els vídeos!!
el primer li ensenyaré a ma germana, que és pianista i sempre es queixa de que té les mans molt petites. ja et creixeran, li diem, però quan vegi aquests invents...
i el segón bestial també, vuníssim!!

03 d’abril, 2008 22:13  
Blogger Abelunimbus, ha esmentat...

Ei! No havia vist les referències vàries a la trobada cibernètica de na Xènia i jo mateix. Certament, quines coses això de l'internet. El vídeo brutal, el primer, el segón no me'l deixa mirar...

05 d’abril, 2008 16:10  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal