diumenge

"Cambio radical"



Bé, com ja havia anunciat a molta gent, i en algun blog com el de l'apreciada Proudemax, avui he deixat 3 anys i mig enrera i he canviat radicalment. Avui al matí era com estic a dalt. Llavors ha aparegut aquest ésser a casa meva:

href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEirQQADEZHZrar2mKKUhBYADq7ynMf6vqc2-ife5JsZM9wqqxLI-FG5-f2eSGXLvqHkp5jaS4V3LWszfu1s_9Gny6qQsWdmJY4nmkrGIfJRrB__8AeceseAcqjxO4ExKO8WKyak4Q/s1600-h/IMG_0773.jpg">

i m'ha deixat així:



En Paul Walls ha canviat! En breu canviaré la imatge del perfil per a fer-ho oficial del tot. Com creieu que estic millor?? XD

PD: Dada estúpida: les rastes pesaven gairebé un quilo!

PD2: No sé pq em surt un link raro a la 2a foto! No el puc treure!!

Llegeixi aquí­ els comentaris

2 Comentaris:

Anonymous Anònim, ha esmentat...

Us prometo a tots que no és veritat. Jo l'he vist en persona i no és el de la foto final. Aquestes fotos són tendencioses!!! Estan fetes per un rastero que no vol deixar de ser-ho.

Està divino de la muerte!!!!

25 de juny, 2008 11:53  
Blogger proudemax, ha esmentat...

Eh!!!

Ja?!?!?

Ostres!!!

Uau...

01 de juliol, 2008 10:24  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal