diumenge

No ho entenc...

Per una vegada deixo el lletgisme de banda.

Diria que és la primera vegada que els catalans m'han fet sentir vergonya. Que un espanyol celebri que ha guanyat l'Eurocopa ho trobo totalment normal, i fins i tot envejable. Tenen la seva selecció, han jugat molt bé i han guanyat justament aquest títol. Però que un català, dels que parlen català i agafen una bandera catalana per la Diada celebri que Espanya ha guanyat no ho entenc. Que no llegeixen mai el diari, o miren la televisió espanyola?? Quin és el tracte que rebem per part seva?? Que no senten les crítiques que rebem per parlar català i per ensenyar en català a les escoles? Que no senten que ens tracten de lladres quan som els que més paguem i els que menys rebem en diners i en espècies??
Estava tornant cap a casa i m'he trobat a molta gent tirant petards, i no crec que fossin per Sant Pere. Però com poden anar a favor d'una gent que va amb una bandera amb un toro, amb una gent que crida "a por ellos!"?? No havia sentit mai un crit d'ànim tant cutre i tant poc esportiu: a por ellos!! Sembla dit per un general animant a les seves tropes a matar a l'enemic.
No ho sé, potser molts no hi esteu d'acord però a mi em fa vergonya, i més vivint a Gràcia, lloc que em pensava que era dels pocs feus catalanistes que quedaven a Barcelona. Mira, ara passen cotxes pitant i cridant...(sense comentaris).
Bé, a veure si demà em passa el mal humor. Bona nit

Llegeixi aquí­ els comentaris

4 Comentaris:

Blogger Joana, ha esmentat...

Hola Paul!
Potser els pocs feus que queden també es van contaminant...I això que Gràcia és un raconet molt agraït. Aviat hi tindré un piset per quan baixi a Barcelona...
Ahir et vaig sentir a la ràdio... Tens una veu molt dolça i em va encantar el disc.He de mirar el videoclip " Blanc" ;)))
Fins aviat!

22 de juliol, 2008 18:11  
Blogger Com sabeu vosaltres, ha esmentat...

Ostres, quin gran record aquella nit. jo no vaig poder dormir del merder que hi havia i per la puta ràbia que em van fer.

Ahir va sortir el Cesc Fàbregas a tv3 i pel seu català no em va semblar que sigui dels que el parla habitualment.

L'A por ellos és cutríssim, estic del tot d'acord amb el que dius i m'alegro de llegir-ho, el que denota és indignant. Per mi, la imatge d'Espanya és igual en tot, sense anar més lluny el crit de Arriba España... (que sense un ...COÑO! no és el mateix) o els toros dels nassos.

Vols dir que queden gaires catalanistes a la ciutat?

09 de setembre, 2008 14:31  
Blogger Abelunimbus, ha esmentat...

Osti, doncs a mi els catalans em fan sentir vergonya moltes vegades i molt sovint...

19 de setembre, 2008 18:14  
Blogger proudemax, ha esmentat...

eeeeeeeeeeeei!

hola canti!!!

Doncs mira... de moment sé que avui vaig a u_mä.

En principi sí que anava al mediterrània però l'amiga amb la que hi havia d'anar té angines i em fa com pal anar-hi sola, encara que a manresa hi tingui gent també... no sé... és que plou, saps? jajajaj


Total i resumint: ni idea.

Si no, ens veiem per aquí segur!

Fins aviat!

31 d’octubre, 2008 17:28  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal