dimecres

Ja som aquí

Després de les peripècies viscudes degut al mal temps (o bon temps, depèn de qui ho miri) ja torno a ser aquí. A ses Illes vaig fer moltes fotos, però sens dubte, la més destacable és aquesta. Aquí veiem a Sir DeRobles menjant-se uns xoricets al vi amb un pa que val el doble pel simple fet de que li treuen farina (no hauria de ser més econòmic??) i li afegeixen la pellofa del gra (q si no fos per això ho llençarien) del blat, a part de que és molt insípid. No seré jo qui critiqui les tradicions, però em va semblar curiós. Per cert, demano disculpes pels dies que vau passar sense disfrutar del meu blog, i pel canvi d'adreça...(i encara em queda una àvia eh..., i per molt temps).

Llegeixi aquí­ els comentaris

5 Comentaris:

Blogger Rodolfo, ha esmentat...

Sir DeRobles és déu!
A més és soci del club llamàntols en Zel, no com el Dídac-tic... (didac, caca) jajajaja

20 de setembre, 2006 19:19  
Blogger Rodolfo, ha esmentat...

Sir DeRobles és déu!
A més és soci del club llamàntols en Zel, no com el Dídac-tic... (didac, caca) jajajaja

20 de setembre, 2006 19:19  
Blogger Rodolfo, ha esmentat...

ho dic dues vegades perquè el Didac es digni a contestar, jejejeje

Som i serem!

20 de setembre, 2006 19:28  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Que dir, estic orgullós de tindre l'honor d'aparèixer en aquest maravellós blog.

Puc donar fe i la dono, de que aquests xoricets al vi estaben molt bons, perfectes per convinar amb un pa negre, més car i sense cap mena de gust. Espero poder repetir moltes altres experiències i viatges amb el Sr. Paull Walls, fantàstic !!

P.D.: Sr. Estanislau, simplement sóc un humil ciutadá del món, jejeje

20 de setembre, 2006 23:15  
Blogger joan, ha esmentat...

bon dia internautes!

veig molta aglomeració ogamera en aquest blog...

per cert, recomanar-los l'escolta del nou disc de sir Justin Timberlake. Reiteradament, a més. Val la pena.

Reitero jo, també, que passin per casa meva que si no l'amplio (gràcies per la preocupació Jaume el noi) és perquè de moment l'única habitació de convidats no ha estat estrenada...

Bé, bon dia tinguin

21 de setembre, 2006 13:51  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal