diumenge

Ja tinc un ídol

Avui, com ja havia anunciat, hem tocat amb Kabum a la coneguda i bonica vila de Fonollosa. Després del bolo, hem assistit, sorpresos, a un excel·lent concert del grup Mitjanit, una mena de catalanets amb barretina cantant i tocant cançons tradicionals catalanes amb ritmes moderns. El millor de tot, sens dubte, ha estat el personatge de la foto. Demano disculpes per la qualitat de la foto, però és que tot i l'edat no sabeu com es movia! El millor ha estat quan el guitarra ha fet un solo i ell s'ha posat al seu costat imitant el solo amb el seu bastó. Boníssim...

Llegeixi aquí­ els comentaris

8 Comentaris:

Blogger Rodolfo, ha esmentat...

Gràcies per la troballa, jo contraatacaré al Yamshes amb un altre personatge que vem trobar a Conill (un crack polonès) al concert de "Se Atormenta Una Vecina", que per cert va estar molt be.

Per cert, ja sóc a Barcelona.

11 de setembre, 2006 00:12  
Blogger Rodolfo, ha esmentat...

Per cert, t'he renyat (jaja) al blog de Mme. Moulin.

11 de setembre, 2006 00:22  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Caram! té raó. I mira que jo, del parlar de vostè, en faig un estendard... Per cert, demà dilluns el trucaré per a decidir el moment més idoni per a passar un moment per casa seva.

11 de setembre, 2006 01:29  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

senyor Walls, acabaras donant-me la raó pel que fa a la no accentuació del "que" que ja saps.
Et saludo també de part de la senyora Leire, Laia Leire.
Gràcies per visitar-me!
un petó

11 de setembre, 2006 14:18  
Blogger Rodolfo, ha esmentat...

Disculpi, perquè ara he estat jo qui no l'ha tractat de vostè. jeje

Per cert senyoreta Clara, la comunitat lletgista del Yamshes se sent ofesa pel fet de que vostè visiti més el Cantimpora Meteoròleg que a l'Estanislau Verdet. Que ho sàpiga, és una avís, més endavant ja cridaríem els sicaris si no ens fes cas. jeje.

11 de setembre, 2006 19:52  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Què són aquestes enveges?? jeje

11 de setembre, 2006 21:33  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

L'AVI de la foto té tela. Jo vull ser com ell quan sigui gran. Ja m'hi veig saltant i ballant sardanetes i fent cagar el Tió dalt de l'escenari. Ja tinc les espardenyes i la barretina preparades. Arribat el moment sereu el primer en enterar-vos-en. Em faré dir Jaume el iai.

11 de setembre, 2006 23:14  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Sr Jaume el "...". Recolzo totalment la seva proposta. Arribat el moment, si disposo d'una bona economia, no dubti que posaré tots els mitjans necessaris per a promocionar-lo i abastir-lo.

Sra Laia Leire, li dono jo també les gràcies per visitar el meu.

12 de setembre, 2006 12:28  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal