dijous

Que comencin abans, no?

Avui he anat tot content (bé, de fet no gaire) a fer un examen. Si quelcom em feia una mica d'il·lusió era veure com era la nova facultat de Geografia i Història. Doncs bé, això és pràcticament el q he vist quan hi he arribat. No sé, tenia una idea una mica diferent, no els han recomanat bé l'arquitecte. A part de que aquests dies no he pogut fer un treball perquè la biblioteca està de trasllat.
Tinc unes ganes de q sigui dimarts....

Llegeixi aquí­ els comentaris

9 Comentaris:

Anonymous Anònim, ha esmentat...

què passa, és el nou estil d'universitats...

com t'ha anat l'examen tant estudiat?

07 de setembre, 2006 17:34  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Estimadissim Sr. Walls, jo ja li tinc dit, les universitats són cada dia més perilloses, jo proposaria almenys, que hi posessin algun tipus de barana... aquests arquitectes d'avui en dia...
A més, estudies durant molts anys, i moltes vegades has de començar la teva vida laboral en un bar, menys mal que vosté té recursos musicals variats Sr. Walls; el pìano, l'acordió diatònic, l'armònica... : )

07 de setembre, 2006 17:46  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Responent a la sra. Clara, aquestes noves tendències arquitectòniques no les acabo d'entendre, i de l'examen millor no parlar-ne gaire.
I responent a Sir DeRobles, li recordo q s'ha oblidat de citar l'arpa...

07 de setembre, 2006 20:13  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Fill meu meteoròleg: en Gausachs m'ha demanat que em passes per aquí a beneir-te la closca, així que donat per beneit i endavant amb les tecles.
Au, me'n vai cap a l'ermita aviam si jec una mica que avui estic esllomat, i és que això de ser sant atropella molt...

07 de setembre, 2006 21:36  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Et cal un sant per donar-te per beneit? (sinònim de babau, anze, estaquirot, gamarús, pallús, tanoca, totxo, tòtil...)

07 de setembre, 2006 21:51  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

PERQUÈATOT, no cal questionar mai a un sant i molt menys a SANT BOMS. Si sa il·lustrísima ha volgut fer una passejada fins can Wailor n'haurieu d'estar agraïïïïïïïïïïït, o potser sentiu enveja?

Wailor: No oblideu que si SANT BOMS us ha tocat la closca podeu gaudir de cent divuit anys de ventures (perdoneu-me volia dir d'aventures).

07 de setembre, 2006 23:10  
Blogger Rodolfo, ha esmentat...

amén.

en català: estimín.

08 de setembre, 2006 00:38  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Em sento molt afortunat pel fet de q Sant Boms m'hagi beneit. Vagi a descansar a l'ermita, q per beneïr-me a mi es necessita una gran energia. Jaume el Noi, suposo q es refereix a que els 118 anys d'aventures comencen a partir d'ara, no? És a dir, no n'he de restar 23...

08 de setembre, 2006 13:50  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Jo (com que sóc ta mare) m'afegeixo a la pregunta de "com t'anat l'examen" que és el que em toca preguntar per complir amb el paper que se'm presuposa...o no??
A part d'això (i també com a bona i típica mare) només diré que estàs guapíííííísssim a la foto, faltaria més!! L'únic que no m'agrada es que et diguis "parets" de cognom, i Paul a l'anglesa, amb el nom tant xulo que em vam posar (i el que ens va costar decidir-nos!) Molts petonets

08 de setembre, 2006 17:22  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal