dimarts

Ja torno a ser aquí


Després d'una (massa) llarga etapa al quiròfan el meu ordinador sembla que torna a estar en plenes condicions de tornar-me a fer anar a dormir tard... (a veure si és veritat). Així que com sempre hem fet fins ara, si algú té algun dubte sobre meteorologia ja sap...en aquesta botiga pot venir a preguntar-ho. D'això us volia parlar. Des de demà, aquest serà el meu lloc de treball. Tots sabeu on és no?? Pels que no, està a la pça Catalunya, sapigueu que a les tardes em trobareu allà. Si passeu per allà us puc recomanar uns telescopis de 2.000 euros que estan sortint molt bé...

Llegeixi aquí­ els comentaris

14 Comentaris:

Blogger _zOra_, ha esmentat...

Eiii!! que bé que el seu ordinador ja s'hagi recuperat pobret, quan de temps perdut (o no).
Nova ocupació?en serio en una botiga de meteorologia? (sq com q sempre m'ho crec tot primer preguntu...no fos cas que sigui una broma!)
Doncs sí, per aquí molt ben acompanyada...moltissim! I la ventafocs està contenta però cansada...
espero q a tu tot et vagi molt bé (ei ho sento pero esq no et puc parlar de vostè a tu ehhh!!jajajajaj)
BiSoUs!

24 d’octubre, 2006 22:37  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

en serio treballes aquí? que fort!
jo molt sovint m'hi paro a xafardejar quan hi passo, hi ha coses flipants! jejeje
a quina hora entres i surts de treballar? et vindré a veure un dia, que jo estudio per allà al centre també a les tardes...

per fi has tornat!
apa, saludos!

25 d’octubre, 2006 01:56  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Hola Walls! Benvingut!! Jo últimament estic de passejadora ràpida però no participo perquè vaig de cul, però aquesta és una ocasió que no em puc perdre.
Podriem fer una Associació de Treballadors i Estudiants del Centre (ATEC). De moment ja som la Clara, vostè i jo! Segur que en trobariem molts més per aquesta pàgina. Jo també sóc client d'aquesta botiga. Està molt be i tenen coses molt xules. Realment fa per vostè. Felicitats.

25 d’octubre, 2006 09:21  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Felicitats Sr Wailor. Això és encetar unes quantes coses de nou. Vostè que sap encarar el temps atmosfèric amb tanta objectivitat, vostè que té a les seves mans les isòbares més contrastades del món hectopascalià. Vostè que quan arriba el fred no té picor i és capaç d'anarse'n a la Molina, vostè ... em pot dir com s'ho fa?

Salutacions sinceres.

25 d’octubre, 2006 18:55  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Bona nit! Era per agrair-los a tots les felicitacions. Avui ha estat el primer dia i la veritat és q els núvols com a mínim no s'han queixat. Avui he après que es venen moltes lupes al dia, i també q hi ha molts aparells que ni sabia que existien...

Apartat "Respostes":
-Senyoreta (o ja senyora?)Clara: de dilluns a divendres entro a les 16.30 i surto a les 20.30. Els dissabtes treballo matí i tarda, fins les 20.00. Passi quan vulgui.
-Sra _zora_: Cregui'm dona...
-Sra subi: Quan comencem a redactar els estatuts de l'ATEC?
-Sr (q no senyoreta) Jaume el noi: Les isobares hectopascalianes les tinc controlades, però em sap greu decepcionar-lo, sóc bastant (tirant a molt) fredolic...

26 d’octubre, 2006 02:27  
Blogger Rodolfo, ha esmentat...

Waaaaaaaalls!
ja era hora home!

Només tinc una pregunta:

Que tenen lupes? en necessito moltes, que fa dies que no en compro. Jajajaja.

Apa!

26 d’octubre, 2006 10:53  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Sr Wailors, no em decepciona pel tema "fredolic". Si llegeix atentament el meu post hi podrà entreveure un petit joc de paraules quan parlo del fred, la picor i la Molina (al menys rigui una miqueta o faci-ho veure..., que l'acudit me l'he currat jo solet)

26 d’octubre, 2006 18:09  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Jaume, té raó, no sé si és q vostè és un ésser d'un nivell superior o jo d'un inferior, però després d'estar un temps investigant, estic bastant segur de que passa la segona opció (amb tot el respecte cap a vostè...XD)
Jajajaja, pel seu acudit, molt bo (sense ironia eh..., de debò)

27 d’octubre, 2006 01:07  
Blogger _zOra_, ha esmentat...

El crec el crec... quan surti de treballar podria anar fins a casa fent footing (una mica de pujada...) no?
apa, bisouss

27 d’octubre, 2006 11:58  
Blogger joan, ha esmentat...

tot i les conseqüències d'aquesta professió estic molt content per tu, Pol. Ara t'escau (d'orella) l'alias marramiau.

no per cirurgies (predecessores de les siderúrgies i les ciberorgies) a can pistraus hi han crescut una mica de males herbes i telaranyes.

Espero tenir més temps per poder merèixer algun dia alguna estrella tot i no cobrar l'estada a la meva estimada posada.

Que la sort ens acompanyi 31 i 1 de la propera setmana i moltes reverberacions a tothom.

Sr.Pistraus

27 d’octubre, 2006 17:50  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

m'apunto a l'ATEC, sens dubte!

hi passaré, tot i que els horaris són dificils (jo entro a les 15h i surto o a les 21'30h o a les 20'30h, o divendres a les 19'30h).

29 d’octubre, 2006 14:06  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

isenzilla, si els membres de l'ATEC poden quedar per dinar de 14.00 a 15.00 per mi perfecte. Ja em diran com els va.

29 d’octubre, 2006 21:45  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Hola ATEC-quistes! Proposo que comencem amb aquest dinaret els tres fundadors i tot aquell qui s'hi vulgui apuntar. A mi em va perfecte de 14.00 a 15.00h. qualsevol dia menys els divendres perquè plego a les 15.00h. Podriem fer uns estatuts que diguin que estan prohibits els estatuts i així podriem dir que els hem fet, els estatuts (uff...).

03 de novembre, 2006 09:53  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Subi, hi ha un altre membre de l'ATEC, Sir DeRobles, el noi que li vaig dir a l'Alta Pellofa que treballa al Liceu de manteniment. El que encara no sé és si l'horari li aniria. Ben aviat faré el logo per l'Associació i el presentaré aquí al blog. Ja em diran què els sembla...

03 de novembre, 2006 14:20  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal