dijous

Mireu què monos....

Buenuuuu, per fi ha arribat el fred. I com a meteoròleg que sóc em tocaria fer una explicació científica del perquè de tots aquests fenòmens. Però com que avui en dia hi ha tanta informació al respecte diria que no cal. Així que en aquest post he posat la primera foto que he fet amb la meva nova SUPERcàmera de fotos, i com no la he dedicada als meus (estimats) gatets. Oooo, primer post romàntic del Cantimplora meteoròleg!! Per cert, per a qui no els conegui, si entren al yamshes en escabetx podran conèixer a tots els cantimplores junts!!!

Llegeixi aquí­ els comentaris

16 Comentaris:

Blogger Joana, ha esmentat...

Hola bon dia,
Passajant he arribat fins aquí . Un matí fresquet però un blog molt càlid. M'ha agradat.Els gatets ,monos. Interessant la metereologia. Sempre he cregut que condiciona i força el nostre estat d'ànim...bé una reflexió matutina banal, després d'un cafè calent.
Que passis un bon dia!

26 de gener, 2007 09:07  
Blogger Esther, ha esmentat...

des del blog de la Violette Moulin he arribat aquí, ves per on un meteoròleg m'he dit! i llavors he vist als teus gatets! jo en tinc que és una mica dimoniet, si et passes pels meus móns ja el veuràs! m'ha agradat trobar-te, hi passaré més! que tinguis un bon dia i un millor cap de setmana!

26 de gener, 2007 13:53  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Bnes senyureeet [!] :)


sisi, el fred ja es aqi! pro la neu no.. me passat la setmana desitjan q nevés i res. T____T em fot una rabia.. arrggg!

:)

enfin. mol macus els gatets, acceptuan q em fan alergia.

cuidata'm (k)

26 de gener, 2007 15:11  
Blogger Unknown, ha esmentat...

M'agraden aquests gats, m'agraden els gats! La llibertat serà felina o no serà! :)

26 de gener, 2007 17:08  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Ostres, quanta gent nova en aquest post!! Benvingudes/ts Joana, Esther i Tondo rotondo. Espero veure'ls (llegir-los) sovint per aquí. Com no, jo entraré als seus...Que vagi molt bé!

26 de gener, 2007 17:21  
Blogger Rodolfo, ha esmentat...

ELS CANTIMPLORES MARRAMIAU RECOMANEN:

El Sinalefa World Tour!
Ja hi ha data!
Us hi esperem!

Veure Cartell!!

Au! (tosdexoc)

26 de gener, 2007 18:16  
Blogger _zOra_, ha esmentat...

monissimsss...!
ei, meteoroleg, quan tornarà la calor???:(
aki, sota zero i tot nevat.
BisOuSS

26 de gener, 2007 21:48  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

joder kin exit pol!! jajaj jo tmb vull..

ei akesta foto és d mol bona kualitat,eh. els gatets son makus pero la camera mes!! perdo x si tels estimes mes a ells.. (ei i la jaketa tambe mola,eh jaja)

com va anar ahir al final??

vai a seguiiiiiiir studian..si iu sun!

28 de gener, 2007 13:36  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Ostres sra benita, sí que està afalagadora! Que em vol demanar quelcom? jaja.
El dissabte a la nit després de la seva marxa va anar prou bé (el màxim que es pogués sense vostè, clar...XD). Que vagi bé l'estudi! (jo acabo demà, quina ràbia no...)

29 de gener, 2007 17:05  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Home...! després de tants comentaris... m'he animat!
Òstres tu! vistes en ordinadors les fotos si q les fa xules... i la càmera mola mogollón! porta-la aquest cap de setmana, eh? al menys al autocar estarem entretinguts!
Bé bunic, ens veiem divendres!
Kuidat i dorm, q ahir et vai veure de bajón!!!!

petonets malaltissos!

29 de gener, 2007 19:03  
Blogger Animique Studio, ha esmentat...

Bones Pol!! T'he trobat vagant pels mil i un blogs del Verdet! Molts muases i a veure si nos trobem per la uni! Ja ets meteoròleg?? ;)

30 de gener, 2007 16:52  
Blogger _zOra_, ha esmentat...

merci per no tenir-me a enllaços....snif :'(

01 de febrer, 2007 23:19  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Bona nit Sr Wailors. Fa uns dies vaig entrar al seu post de quan anava mig despulladet per donar-li alguns consells. Res,una fotesa, ja s'ho llegirà. Aprofito per saludar-lo. Ja m'he assebentat que últimament estar bastant enfeinat (i no únicament fent de Cantimplora). A la tòpica i típica pregunta: Treballa,estudia o té nòvia, puc imaginar-me fàcilment la resposta:
-Quan em queda un momentet, dormo.
Què li sembla, Wailors, vaig ben encaminat?
Una abraçada.

01 de febrer, 2007 23:37  
Blogger rhanya2, ha esmentat...

Ja veus, Paul, al final, tots veïns...
Una abraçada contra la fresca!

02 de febrer, 2007 00:36  
Blogger Paul Walls, ha esmentat...

Sr Jaume el Noi, va ben encaminat. Ara, però, com a mínim, tinc uns dies de descans de la facultat.
Mme Moulin, gràcies per l'abraçada, aquest cap de setmana la necessitaré, ja que vaig a passar fred a Alsàcia! Ja us n'explicaré quelcom.
Sra Zora, no l'he treta mai dels enllaços!! Apa!

02 de febrer, 2007 12:01  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Sr. Walls, es pot saber PER QUÈ (en honor al meu nom) fan aquestes tonteries? ¿A quí se li acudeix fer l'estrena de la gira universal (que no mundial) de n'Estanislau Verdet i els Cantimplores Marramiau un dilluns sabent que el germà del teclista, vostè, no podrà assistir-hi ja que es trobarà en plens exàmens finals del segon trimestre de primer de batxillerat?
D'acord, sé que no ha sigut vosté el que a decidit la desestrosa data, però toca els nassos igualment! Punyeta!
Atentament,
Per què a tot

02 de febrer, 2007 23:57  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal