dimarts

Cocorosie

Fa un parell de setmanes vaig assistir a un concert d'un grup del qual n'esperava molt. El problema és quan es passa d'això:



a posar-se una gorra, pintar-se la cara, una dent negre, a vegades bigoti i fer això:



Però bé, quan un és bo es nota, i en directe normalment entra millor. A part de que no tot va ser així eh...(però quasi tot..XD)

A, i aquest és el moment en que una d'elles em va veure i em va demanar sisplau que ens féssim una foto:

Llegeixi aquí­ els comentaris

9 Comentaris:

Blogger Srta "Y", ha esmentat...

quin yuyu la cara de la noia!...

11 de desembre, 2007 21:11  
Blogger proudemax, ha esmentat...

Doncs a mi m'hauria agradat anar-hi.

11 de desembre, 2007 23:43  
Blogger Com sabeu vosaltres, ha esmentat...

Buff, quin canvi a pitjor... Canvii l'ordre dels vídeos per deixar-nos amb millor regust!

Ben retrobat!!

12 de desembre, 2007 02:09  
Blogger Joana, ha esmentat...

Ben tornat Paul! ;)
I gràcies per la visita!

13 de desembre, 2007 15:09  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Primer de tot benvingut de nou
Que torni aquí significa que abandona el món fotologuer? Espere'm que no!
A mi, com ja sap vosté, el rap, hip hop i similars m'agraden força, però sent un concert de CocoRosie s'hi va amb una altra idea al cap, per tant dir que em solidaritzo amb vosté i la seva sorpresa.
Per últim, miri si n'és fan, de vostè, la senyoreta de la cara pintada, que a canviat el bigoti per una barbeta com la seva!

Salut!

14 de desembre, 2007 00:51  
Blogger rhanya2, ha esmentat...

Em va fer il·lusió tornar a saber de tu! Llàstima que no t'acabés d'agradar el concert... me n'havien parlat molt bé!

17 de desembre, 2007 01:36  
Blogger penyabogarde, ha esmentat...

a nostra vida necessita bacallà i cola-cao! miri!

17 de desembre, 2007 16:14  
Blogger Estanislau Verdet, ha esmentat...

Tinguem tots un llef Nadal!

24 de desembre, 2007 20:40  
Anonymous Anònim, ha esmentat...

Anda!!! otro Walls por aqui!! Te encontrado de casualidad y me ha llamado la atención... un saludo

25 de febrer, 2008 03:38  

Escrigui un comentari

<< Pàgina principal